Здравейте, искам да попитам, мога ли да си сменя еку-то от алфичка 147, 1.6 ТС, която е имала темпомат на нашата кошница, 145, 1.6 ТС. То ясно, че може по принцип, въпроса е какво трябва да взема... да предположим, че имам един донор 147 1.6 който си има темпомат и е тоталка... какво ми трябва на моята допълнително освен дросела, стоп машинките на педалите, лостче и евентоално още една ламбда, ключалки... Какво ще ми е нужно да се преправи?
Известие
Collapse
No announcement yet.
смяна на еку?
Collapse
X
-
Ще ти е нужен и боди модула тъй като имото е в него както и инсталцията. Дросел, потенциометър на педала на газта, втора и 3-та ламбда сонда + катализаторите за да влиза в авариен режим и да ти свети на таблото, бобините с кабелите от 147-цата също и май е това.
Някои неща могат да се избегнат с препрограмиране на новото ЕКУ. Например премахване на 3-тата ламбда сонда и имобилайзера.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Голям филм.
1000 км изминах с ГТ-то, знам че я има тая екстра, обаче грам не ми идва от вътре да я използвам.
Включвам я и имам усещането че съм чувал с картофи на предната седалка.AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Плюс това на темпомат разхода винаги е поне 0.5/100 л/км отгоре.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Разхода не ме бърка, освен това въпреки, че много хора не си ползват темпоматите, аз съм карал достатъчно време с такова устройство и само бих казал, че това е едно голямо удобство когато се кара по магистрала и много ми липсва.
Някой хора ще кажат, че и селеспида или автоматика са гевезелъци, но това е следващото нещо, което бих променил ако мога. Когато една кола се кара 90% в град със задръствания някак си критериите за комфорт се променят лесно.
Така сега по въпроса, къде е боди модула, ако може на някаква схема от е-пера примерно... това това и това.
Някой от варна може ли да се наеме да оправи еку-то заради тези ламбди сонди, и задължителен ли е катализатора, понеже нашия беше задръстен и не ми се стори добра оферта да го сменя с някакъв нов. И сега има резонатор само..
п.с.
склонен съм да обмисля и друга оферта за круиз контрол в рамките на някаква разумна цифра. Но това със частите от 147 ми се струва най-оригинално!Last edited by phoenix; d.m.y г., 08:51.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеЩе ти е нужен и боди модула тъй като имото е в него както и инсталцията. Дросел, потенциометър на педала на газта, втора и 3-та ламбда сонда + катализаторите за да влиза в авариен режим и да ти свети на таблото, бобините с кабелите от 147-цата също и май е това.
Някои неща могат да се избегнат с препрограмиране на новото ЕКУ. Например премахване на 3-тата ламбда сонда и имобилайзера.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеДебитомер.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment